måndag 26 maj 2014

Samma vy som förut


Denna plats går jag ofta förbi. Jag gillar träd. Men en dag för några år sedan var det lilla trädet nedsågat och det var ingen rolig syn. Det kändes så fel. Jag förhastade mig och tyckte det var dumt gjort. Men då visste jag inte så mycket. 
Sedan när jag kontaktat Parkförvaltningen och frågat, fick jag veta att det var nödvändigt att ta bort trädet, för det var dött. De skulle plantera ett nytt. Det gjorde de också - och det tog sig.  Det kan du läsa om här.
Nu har det stått där i över tre år. Tack, Parkförvaltningen. 

1 kommentar:

  1. Hej,
    detta kanske inte ens kommer fram. Hittar ditt namn i samband med Mary Sandberg och testar därför att få kontakt med dig. Söker efter broderimönster som hon gjort och någonstans står det att det kan vara din mamma. Glad för kontakt om det stämmer.
    Mvh Ida

    SvaraRadera